Logopeed Kadri Veidenberg
Lõpetasin 2010. aastal Tartu Ülikoolis eripedagoogika logopeedia õppesuuna magistriõppe. Peale seda asusin tööle Paikuse lasteaias logopeedina. 2017. aastal sattusin huvitavale koolitusele, kus räägiti kinnise keelekida märkamisest ning sellega seotud probleemidest. See temaatika hakkas mind väga huvitama, kuna lasteaias nägin mitmeid lapsi, kellel keelekida vajas vabastamist.
Aastal 2018 avanes mul tänu Kalmer Lepiku Hambaravile võimalus osaleda Helsingis Müofunktsionaalse teraapia baaskoolitusel, peale seda asusin hambaravis tööle müofunktsionaalse terapeudina.
Mul on kehtiv logopeedi kutsetunnistus, kutsestandard “Logopeed, tase 7“.
Olen ema ja abikaasa. Tööst vabal ajal meeldib mulle oma heledat karva kuldse retriiveri Hennaga jalutamas käia. Vahest teen hobi korras ka käsitöökaarte ja istutan mõne porgandi.
Mis eelised annab logopeedi eriala?
Müofunktsionaalsete probleemidega võivad kaasneda ka probleemid hääldamisega, mille parandamisega tegelevad ainult logopeedid. Kuna sellisel juhul on soovitud tulemuse saavutamiseks teraapia oluliselt erinev, saab logopeed koostada just õige teraapia kava, et tõhusalt ravida nii müofunktsionaalseid kui ka hääldusprobleeme.
Täiendõpe
2018...
2024.05 – Tartu Ülikool, „Neelamisfunktsiooni instrumentaalne hindamine“
2024.01 – Myofun Academy, „Diagnosing & Treating Orofacial Myofunctional Disorders“
2023.11 – Eesti Logopeedide Ühing, „Kogeluse kaasaegsed käsitlused“
2023.11 – Eesti Kliiniliste Logopeedide Selts, „Arenguline kõneapraksia: hindamisest teraapiani“
2023.05 – Eesti Logopeedide Ühing, „Laste söömis- ja toitumishäired“
2023.04 – Eesti Kliiniliste Logopeedide Selts, „Adenoidektoomia ja tonsillektoomia: logopeedi roll“
2023.01 – TalkTools, „Assessing The Oral Structure 101“
2022.10 – Tallinna Ülikool, MTÜ Eesti Lugemisühing, „Lugemisraskus: uskumusest toetamiseni“
2022.10 – Tartu Ülikool, „Laste neuroloogilised haigused ja nendega kaasnevad kommunikatsiooni- ja neelamishäired“
2022.09 – Eesti Kliiniliste Logopeedide Kutseliit, „Early Gross Motor, Oral motor and Vocalization Skills. Feeding problems and Feeding Intervention in Children“
2022.05 – 8th Congress of Baltic States SLTs, „Speetch and Language Therapy Across the Age Span“
2022.04 – Eesti Logopeedide Ühing, „Kuulmishäire põhjused ja diagnostika. Kuulmispuudega laste kõne arendamine.“
2022.04 – Eesti Psühhiaatrite Selts, „Vaimne alaareng – lihtne ainult esmapilgul“
2021.10 – Eesti Logopeedide Ühing, „Laste neelamise füsioloogia ja neelamishäire teraapia algkursus, II moodul“
2021.07 – Buteyko Clinic International, „Instructor training to teach the Buteyko method to children, teenagers and adults”
2021.07 – Eesti Massaaži– ja Teraapiakool, „Logopeediline massaaž“
2020.03 – Eesti Logopeedide Ühing, „Neelamise füsioloogia ja teraapia algkursus, I moodul“
2019.12 – Eesti Logopeedide Ühing, „Alveolaarsete häälikute seade“
2019.12 – Tartu Ülikool, „PEP–3 testi kasutamine koolieelses eas laste arengutaseme hindamiseks“
2019.08 – Tallinna Ülikool, „Rasked kõnelused lapsevanemaga“
2019.05 – Tampere Ülikool, „Tongue–tie Symposium“
2019.04 – Avastusõppe Liit MTÜ, „Suunatud uurimusliku õppe põhimõtted ja nelja teema lühitutvustus“
2018.11 – Eesti Logopeedide Ühing, „Vokalisatsioonist häälikuteni“
2018.08 – Academy of Orofacial Myofunctional Therapy, „Introduction to Orofacial Myofuncional Therapy“
2018.05 – MEDEQ, „Praktiline müofunktsionaalne koolitus“
2018.04 – EKLS, „Keel lähivaates – anatoomiast teraapiani“
2018.03 – 4 Kliinik, „Kurgu vaatamise kursus“
2015...2017
2017.12 – Eesti Logopeedide Ühing, „Motiveeriv intervjueerimine logopeedias“
2017.10 – NAMT, „Good oral functions from the first breath“
2017.04 – Eesti Logopeedide Ühing, „Laste söömis– ja neelamishäired“
2017.02 – TLÜ Haridusinnovatsiooni keskus, „Praktiline meediakasvatus lasteaias“
2017.01 – TAI, „Vaimse tervise toetamine töökohal“
2017.01 – INNOVE, „Innovaatilised võimalused lapsest lähtuva õpikäsituse rakendumiseks“
2016.11 – INNOVE, „Käitumise tugikavade koostamine ja rakendamine – Bill Rogersi metoodika praktikas“
2016.04 – Eesti Logopeedide Ühing, „III Baltimaade logopeediakongress: Kõneapraksia“
2016.02 – Atlanto Arendus, „Motivatsioon ja väärtussüsteem organisatsioonis“
2015.10 – Paikuse Lasteaed Mesimumm, „XVIII TÕN koolitus–, õppimis– ja töövõimalusi tutvustav infotund“
2015.09 – Eesti Logopeedide Ühing, „Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 5–6–aastaste laste kõne uurimisel“
2015.05 – Avita MTÜ, „Käitumisprobleemidest ja sekkumisest“
2008...2014
2012.11 – TLÜ Rakvere Kolledž, „Lasteaed täna ja homme. Müüdid ja tegelikkus“
2012.09 – Rocca al Mare Seminar, „Eelkooliealine laps ja tema kõne“
2012.07 – HENK, „Suhtlemine autistlike lastega ja nende juhendamine“
2012.05 – Perekeskus Sina ja Mina, „Gordoni Perekool“
2012.03 – PAHJÜ, „Lapse arenguvestlus lapsevanemaga“
2012.02 – Eesti NLP Instituut Koolituskeskus, „Arenguklubi teemaõhtu „Looduskasvatus ja armastuse jõud““
2011.11 – Eesti Lugemisühing MTÜ, „Õpetaja ja logopeedi koostöö“
2011.11 – Pärnu Õppenõustamiskeskus, „Mittekommunikatiivsete vahendite kasutamine kõne arengu korrektsioonis“
2011.10 – Eesti Suuhügienistide Liit, „Terve naeratus, terve elu“
2011.03 – Eesti Lastefond SA, „Aktiivsus– ja tähelepanuhäire (ATH) sümptomitega lapse toetamine“
2010.10 – PAHJÜ, „Õpetaja eneseanalüüs“
2010.10 – Tartu Ülikool, „Peeter Põllu päev: üliõpilaste teadustööde konverents 2010“
2010.10 – Pärnumaa Alushariduse Juhtide Ühendus, „Mängulise õppe planeerimisprotsess lasteaias“
2009.12 – Maailmahariduse koolitus, „Solidaarne kool“
2008.11 – Tartu Ülikool, „Eripedagoogika: teadus ja praktika 2008“